استاندار کرمانشاه در مراسم معارفه فرماندار کنگاور
محل تبلیغات شما


ورود اعضا


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشي رمز عبور؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




میزان رضایتمندی شما از مطالب سایت:





تبليغات
محل تبلیغات شما

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه٬ صبح امروز جلسه شورای اداری شهرستان کنگاور و مراسم تودیع و معارفه فرمانداران سابق و جدید این شهرستان با حضور استاندار کرمانشاه٬ نماینده این شهرستان در مجلس شورای اسلامی و امام جمعه موقت در محل سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

استاندار کرمانشاه در این مراسم با تبریک سالروز ولادت با سعادت امام هشتم شیعیان حضرت امام رضا(ع) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و شهید شاخص کشوری "محمد رضا قلیوند" فرماندار اسبق این شهرستان٬ گفت: بدون شک درخت تنومند انقلاب اسلامی ایران مرهون زحمات و جانفشانی ایثار گری های شهدا بود که الان از ثبات و آرامش خاصی در جهان برخوردار است.

وی افزود: خوشبختانه در خردادماه 92 شاهد شور عظیم و حماسی مردم در پای صندوق های اخذ رای بودیم و از پرتو آن دولت منتخب دکتر حسن روحانی پیروز میدان شد و مردم با حضور ارزشمند خودشان به دنیا اثبات کردند که همچنان علاقمند به نظام هستند.

مهندس رضایی افزود: مشی دولت دکتر حسن روحانی مشی تدبیر و سیاست آن امیدآفرینی است و خوشبختانه الان هم شاهد توسعه و تحکیم روابط با دنیا و آرامش و امنیت در درون کشور هستیم.

وی تصریح کرد: متاسفانه می بینیم که اطراف و پیرامون کشورمان ناآرامی و ستیز وجود دارد ولیکن ایران اسلامی به یمن وجود امنیت در مرزها از درون آرامش و ثبات دارد و مردم کشورمان در جزیزه ای امن در حال زندگی هستند.

وی اظهار کرد: دولت تدبیر و امید از زمان سر کار آمدن متاسفانه با مشکلات عدیده اقتصادی از قبیل رشد اقتصادی منفی شش و هشت دهم درصد روبرو بود ولی توانست در پایان سال 92 این رشد منفی اقتصادی را به چند پله صعود برساند و از تورم 45درصدی به تورم زیر 25 درصد برسیم و این امیدواری وجود دارد که به تورم زیر 20 درصد نیز برسیم .

رضایی بابادی ادامه داد:خوشبختانه با تعامل و همفکری خوبی که بین قوای مقننه و دولت وجود دارد شاهد سرعت بخشی کشور در حوزه توسعه و سازندگی هستیم و رکود اقتصادی را پشت سر می گذارنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اقدامات خوب دولت تدبیر و امید در مدت یکسال و اندی اشاره کرد و گفت: خوشبختانه طرح تحول نظام سلامت در کشور از مهم ترین اقدامات خوب دولت دکتر روحانی می باشد که جای تقدیر دارد.

وی در ادامه سخنان خود افزود:شایسته مردم استان کرمانشاه نیست که الان رتبه سوم بیکاری کشور و در حوزه فضای کسب و کار رتبه 28 کشوری را دارا باشد.

وی همچنین تصریح کرد:در حال حاضر تعداد 15 طرح دانش بنیان در پارک علم و فناوری کنگاور در حال تجاری سازی هستند  که مطمئنا می تواند در کاهش شاخص های منفی اقتصادی استان موثر واقع شوند.

مهندس رضایی تصریح کرد: فعال کردن تعداد 62 واحد صنعتی و همچنین پویایی و تحرک بخشی به امکانات گردشگری و صنایع دستی در کنگاور از مهم ترین اقداماتی است که ازسوی مدیریت استان در دست پیگیری و اقدام می باشد.

رضای بابادی بیان کرد:با کمترین و حداقل ترین هزینه به دنبال ایجاد شغل در استان هستیم که انشاءاله در حوزه های مختلف تحقق پیدا می کند.

مهندس رضایی در بخش پایانی سخنان خود٬ جابجایی ها و انتصابات مدیریتی را امری طبیعی در کشور برشمرد و ابراز امیدواری کرد که انشاءاله هدف از این تغییرات حرکت به سمت توسعه و پیشرفت و تعالی کشور باشد.

وی همچنین افزود: کنگاور شهر تدین و تمدن با تقدیم 400 شهید گلگون کفن به انقلاب و دفاع مقدس توانسته است همچنان پایبند و متعهد به آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی باشد.

موفقیت دولت ها موفقیت نظام اسلامی ایران است

همچنین در ادامه این مراسم وحید احمدی نماینده کنگاور٬ صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد که این تغییرات منشا خیر و خدمات ارزنده برای کشور و نظام قلمدادگردد.

وی گفت: جامعه ما امروز بیش از هر زمان دیگری مستلزم وحدت و همگرایی است زیرا دشمنان نظام بدنبال گسست در جامعه اسلامی هستند.

همچنین امام جمعه موقت این شهرستان ضمن ابراز خرسندی از انتصابات در استان٬ خاطرنشان کرد: خدمت به خلق خدا بالاترین درجه عبادت است که بایستی در بین مسئولین ملموس گردد.

شایان ذکر است در این مراسم از تلاش های حشمت ا.. عزیزی فرماندار سابق شهرستان کنگاور تقدیر و شریف خسروی به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی شد.

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


RSS

Powered By
loxblog.Com